2011. február 21., hétfő

Vita

Sziasztok!
Hát még mindig nem megy ez a komizás… Pedig mi annyira örülnénk neki. De ha ti nem írtok mi se vagyunk lelkesek. De ezt is már elmondtuk ezerszer. Mi a baj lányzók? Nem tetszik? De akkor azt miért nem mondjátok meg? Abból is tanulunk.
Hát azért csak kész lett ez a fejezet is.
Ha valaki szeretne vendégíró lenni az jelezze nekünk e-mailben jó? Még mindig várjuk a vállalkozó szelleműeket.
Csóközön:
Kesha
****

Rachel

Utáltam magam. És utáltam Robot is. Hisztérikus zokogás tört fel belőlem amint bevágta maga mögött az ajtót. Miért nem ért meg engem? És én miért nem értem meg őt? Miért kell mindig marnunk egymást? A fene vigye el az egészet. Szívem szerint menekülőre fogtam volna a dolgot. De nem volt hozzá erőm. A földre kuporodtam és csak sírtam. A kezem a hasamra simítottam. Most mi a fene lesz? Így viselkedünk egymással és gyereket vállalunk, remek. Lehet, hogy meg se kéne szülni ezt a babát. Vagy talán jobb lenne ha külön-külön folytatnának az életünket innentől kezdve. Hiányzott Cara és a macikáim. Ők mindig mellettem voltak most pedig olyan egyedül éreztem magam. Persze ez így nem volt igaz most se. Itt volt a babám. A babánk. De mégis olyan érzésem volt, hogy minden összeomlik körülöttem én pedig állok és nézem ahogy a mennyezet darabjaira esik és rámzuhan. És nem tehetek semmit a dolog ellen. Annyira tanácstalan voltam. Annyira nagyon. És ez kétségbe ejtett. Hogy hozzam rendbe amit elszúrtam? Nem akarom elveszíteni Robot. De néha mégis olyan, mintha eltávolodna tőlem. Talán csak egy fellángolás volt ez az egész köztünk. De nem! Én igenis szeretem. Tiszta szívből szeretem. Viszont fogalmam sem volt arról, hogyan tovább. Merre. És főleg azt nem, hogy együtt vagy külön folytassuk-e az utunkat.
- Hé, Rach bent vagy? - Kopogott valaki az ajtón. Talán Kellan. - Kislány jól vagy? Nyisd ki az ajtót, jó? Rachel. Ha nem nyitod ki esküszöm, hogy betöröm - Kopogott tovább. Szipogva kászálódtam fel a földről és támolyogtam el az ajtóig. Nem akartam több balhét. Jobb ha az az ajtó a helyén marad. Mire odaértem sikeren forgott velem már minden. Utáltam ezt. Mikor lesz már vége a terhességem ezen szakaszának? Nincs kedvem többet szédelegni. Mintha be lennék rúgva. Nagy nehezen sikeresen kitártam az ajtót. A könnyfátyolon át homályosan felfedeztem Kellan alakját.
- Hé, baby mi a baj? - Lépett beljebb azonnal és szorosan magához ölelt. Jól esett a közelsége. Az aggódása. De mégis Robot akartam. Azt szerettem volna ha visszajön és ő zár a karjaiba. A veszekedésünk emléke ismét fájdalmasan hasított belém. Nem bírtam gátat szabni a könnyeimnek. Kellan a karjába kapva vitt el a kanapéig.
- Összevesztetek mi? - Kérdezte halkan mikor már úgy ahogy lehiggadtam. Sikeresen szétáztattam a pólóját a bömbölésemmel. Szipogva bólintottam a kérdésére és úgy bújtam hozzá, mint egy kislány az apukájához. - Nyugi baby, Rob imád téged. Majd megbékél. Kicsit hirtelen haragú ez az ökör bár ha jól tudom a te temperamentumod se pite - kuncogott fel mire én is elhúztam a szám de inkább grimaszoltam, mint mosolyogtam.
- Honnan… - kezdtem bele de a torkomban lévő gombóctól nem sikerült elsőre kinyögnöm amit akartam. Na fussunk neki még egyszer. - Honnan… - de a hangom ismét elcsuklott.
- Honnan tudtam, hogy baj van? - Kérdezte mire aprót bólintottam. - Édesem a veszekedéseteket szerintem az egész hotel hallotta. És mellettetek lakom. Szerinted nem hallatszik át, hogy mennyire zokogsz? - Nézett rám kérdőn.
- Értem - böktem ki.
- Jobban vagy? - Kérdezte a hátam simogatva.
- Aham - bólogattam. - Köszönöm - mosolyogtam rá halványan.
Aztán ismét hozzábújtam. Hogy mikor aludtam el azt nem tudom de az biztos, hogy az ágyamban ébredtem az ébresztőórámra. Egy kar fonódott a derekam köré. Ami nem Robhoz tartozott. Hátrafordulva sikerült őszintén mosolyognom. Kellan aludt mögöttem. Kócosan., nyitott szájjal. Halálosan édes volt. Persze jobban örültem ha Rob fekszik mellettem de jól esett, hogy velem maradt a hisztim ellenére is. Lassan kászálódtam ki az ágyból majd gyors zuhanyt vettem és leadtam a rendelésem két adagnyi reggelire egy kávéra és egy teára.
- Kellan - bökdöstem meg a vállát. - Ébresztő - suttogtam.
- Nem - vágta rá kómásan és a másik oldalára dőlt.
- Van kávé és reggeli - mosolyogtam.
- Erős fekete és nagy adag? - Kérdezte dünnyögve.
- Pontosan.
- És hol van Pattinson? - Nyitotta ki az egyik szemét mire ismét belém hasított a fájdalom.
- Nem tudom - vontam meg a vállam. A hangom még nekem is idegenül csengett. - Mire felöltözöm kelj fel jó? - Erőltettem magamra egy mosolyt majd ismét eltűntem a fürdőbe. A szemeim kivörösödve és bedagadva, hatalmas karikákkal élettelenül néztek vissza rám. Mint egy két hetes Vizi hulla. Próbáltam normalizálni a kinézetem. Hála az égnek, hogy nő vagyok. Nem gáz ha hat kiló vakolatot kenek magamra. Amint elfogadhatóvá varázsoltam magam kiléptem. Kellan már kint kortyolgatta a kávéját. Én is letelepedtem mellé. Némán reggeliztünk meg. Végig éreztem magamon az aggódó pillantását de próbáltam nem tudomást venni róla. Ma végre dolgozni fogok. Erre kell koncentrálnom. Nem arra, hogy menyire hiányzik Rob.
- Mennem kell - suttogtam amint lenyeltem az utolsó falatot is.
- Nekem is - bólintott Kellan.
Gyorsan összeszedtem a cuccaim. Indulásra készen sétáltam az ajtó felé mikor kinyílt és Rob lépett be rajta. Ő sem aludhatott túl sokat. Az arca nyúzott volt. Reméltem, hogy nem Kristennel fetrengett éjszaka vagy ne adj isten valami másik nőcskével. De nem, ilyet biztos nem tenne hessegettem el magam elől a rémképeket. Amint meglátta Kellant a kanapén heverni azonnal düh csillant azokban a gyönyörű kék szemeiben. Nem voltam most kész egy féltékenységi jelenetre. Kellan felnézve azonnal megrémült.
- Nem csináltam semmit - mentegetőzött azonnal mikor meglátta, hogy Rob kezei ökölbe szorulnak.
A fejem megcsóválva haladtam el Rob mellett. Nem akartam így kezdeni a napot. Nem akartam ismét veszekedni. Én ezt nem akartam már. Az ajtót lassan csuktam be magam mögött. A liftnél is hallottam, hogy Rob magából kikelve üvölt Kellannel. Csak reméltem, hogy nem csinál semmi hülyeséget.

A galériában szerencsére Greg nem kérdezett semmit. Hagyta, hogy csendben pakolgassam a képeket olyan rendszer szerint ahogy én jónak láttam.
- Vacsora? - Kérdezte mikor összepakoltam a cuccaim.
- Most inkább nem - csóváltam meg a fejem.
- Baj van? - Nyúlt az állam alá, hogy a szemébe nézzek.
- Kicsit összevesztünk Robbal. De megoldjuk - mondtam ál magabiztosan. Csak reméltem, hogy így lesz.
- Ha tudok segíteni vagy… - kezdett bele.
- Nem. Köszönöm. Ezt nekünk kell megbeszélnünk - sóhajtottam.
- Oké de ha mégis bármi van csak hívj fel - mosolygott rám bíztatóan mire ismét elmormoltam egy köszönömöt és elindultam vissza a hotelba.
A szobánk üresen tátongott. Valahogy most ez sem tudott bántani. Talán még örültem is a dolognak. Egy kád vízbe ereszkedve álltam neki gondolkodni. Mit mondjak Robnak? Hogyan? Muszáj megoldanunk ezt az egészet, mert a dolgok nem haladnak jó irányba. Hihetetlenül fáradtnak éreztem magam. Sikeresen el is aludtam a kádban.

Rob

Holt fáradtan estem be a szobánkba. Ahol senki nem várt. Bár Rach táskája az asztalkán hevert. Szóval valahol itt van. Első utam a hálóba vezetett de az ágy üresen tátongott. Hiányzott már a közelsége. Beláttam, hogy hülyén viselkedtem. Persze ő is de hát tudtam mit vállalok azzal, hogy szerelmet vallok neki és életem párjául választom. Szerettem volna ha mindent átbeszélünk és ismét normális párként viselkedünk. A gyerekemet várja, szeretjük egymást egy ilyen Greg féle vadbarom nem választhat szét minket. A fürdőből halvány fény szűrődött ki. Mosolyogva léptem be az ajtón. A szívem viszont megállt dobogni mikor megláttam, hogy élettelenül fekszik. Az ijedtségtől elszorult a torkom. Istenem… Mi a fene baja lehet?
Őrült mód rohantam hozzá. Amint a vállához értem kipattantak a szemei és ijedten merült el a vízben. Azonnal utána nyúltam és kihúztam a kádból. Köhögve bukkant a felszínre. Azonnal kiszedtem a már kihűlt vízből és egy hatalmas törölközőbe burkolva szorítottam magamhoz.
- A francba Rob, megőrültél? - Támadt nekem krákogva. - A frászt hoztad rám - nyögte.
- Én csak… Basszus azt hittem, hogy meghaltál. Úgy feküdtél ott mintha… - csuklott el a hangom. Még mindig nem bírtam feldolgozni a látottakat. Ahogy ott fekszik sápadtan a hideg vízben. Komolyan azt hittem, hogy valami komoly baj van.
- Elaludtam azt hiszem - köhögte miközben a szemembe nézett.
- Sajnálom csak megijedtem - kértem bocsánatot miközben a kezem a hasára simítottam. És ez volt a legnagyobb hiba amit elkövethettem.
- Mi történt a kezeddel? - Kérdezte halkan.
- Öhmm… - na most légy okos Rob. Ha ebből ki bírom vágni magam… De nem. Nem tudom.
- Mit műveltél? - Nézett rám vádlón.
- Kellan és én nem értettünk egyet egy-két dologban - vallottam be a bűnöm.
- Nézz rám - kérte. Én pedig megtettem amit kért.
- Ez Kellan műve? - Simított végig a monoklimon amit a sminkesek alig tudtak eltakarni Rachel mégis kiszúrta a duzzanatot.
- Igen - bólintottam. - Azt hittem, hogy… - kezdtem bele ismét a magyarázkodásba de nem bírtam befejezni.
- Hogy megcsaltalak vele - fejezte be helyettem majd kimászott az ölemből. Azonnal megfogtam a csuklóját és könyörgően néztem a szemébe.
- Én sajnálom. Elborult az agyam.
- Ez már nem elég Rob. Hogy hihetted azt, hogy bemászok Kellan ágyába amint kiteszed a lábad a szobából? Igen, összevesztünk. És? Te talán Krishez rohantál? - Kérdezte dühösen. Leszegtem a fejem. Amit ő azonnal félreértett.
- Megdugtad igaz? - Kérdezte hidegen miközben kirántotta a kezét a szorításomból.
- Nem. Azaz oda indultam csak aztán… - magyaráztam kétségbeesve.
- Csak aztán? Jött egy jobb nő aki nem úgy néz ki, mint egy bálna? - Mutatott végig magán miközben szomorú tekintettel bámult rám.
- Rach, nem! Szeretlek. Soha nem csalnálak meg. Te vagy a leggyönyörűbb nő a világon - bizonygattam miközben felpattantam a földről.
- Sajnálom Rob - gördült ki egy könnycsepp a szemén én pedig megrémültem. Féltem, hogy hogyan fogja fojtatni. Visszafojtott lélegzettel vártam, hogy mit akar ebből kihozni. - Sajnálom, hogy eljöttem veled ide. Sajnálom, hogy nem vagyok elég jó neked. Sajnálom, hogy nem értelek meg. Sajnálom, hogy nem tudok jó társad lenni. Sajnálom, hogy beléd szerettem. És sajnálom, hogy megfogant ez a baba - simította a kezét a hasára miközben folyamatosan hullottak a könnyei. - De ezennel szabad vagy. Azt hiszem hibáztunk. Hiba volt a kapcsolatunk. Mi nem… Mi nem illünk össze. Nem működik ez köztünk. Nem akarom, hogy boldogtalan legyél mellettem. Márpedig az vagy. Nem vagyok elég jó és én nem tudlak megérteni, támogatni úgy ahogy kéne. A gyereket megszülöm, akkor látod amikor csak akarod. Nem kell semmi tőled. Se pénz, se egyéb. Én most elmegyek. Legyél nagyon boldog, jó? Ígérd meg, hogy az leszel. Sajnálom. Annyira nagyon sajnálom - nézett a szemembe még mindig sírva. - Bocsáss meg nekem amiért ennyit bántottalak és… Mindegy. Szeretlek és így lesz neked a legjobb - magyarázta inkább csak magának már.
Ledermedve pislogtam rá. Most komolyan el akar hagyni? El akar menni? Azt hiszi, hogy nem elég jó nekem? Hogy én nem szeretem ugyan úgy ahogy ő engem? Hogy nem akarom őt és a kicsit mindennél jobban? Komolyan úgy gondolja, hogy boldogtalanná tesz? Vagy talán ez csak kifogás? Talán ő vágyik már másra? De nem. Akkor nem zokogna így. Nem lenne a tekintete fájdalommal és szenvedéssel. Úgy éreztem magam mint akit tiszta erőből gyomorszájon vágtak. Aztán meg torkon. Mindkét helyen hatalmas gombóc nőtt. Nem veszíthetem el őket. Az nem lehet. Ő és a gyerekünk hozzám tartoznak. Nem mehet el csak így… Mire észbe kaptam már a hálóban pakolgatta a cuccait én pedig nem tudtam mivel győzzem meg. Egy dolog volt biztos. Hogy szeretem és akarom őt. És persze a csöppséget is aki a pocakjában növekszik.

17 megjegyzés:

Laura írta...

Sziasztok!
Nem, nem és nem!!!!!!!!!!!!
Nem lehet ilyet írni!!!:(:(:(
Most miért kellett ez a vita??
Szegények, én most nagyon sajnálom őket:(:(:( Persze gondolom megoldódnak majd a dolgok, de akkor is....:D:D
Nagyon várom a kövit!
Puszi

Danielle S írta...

Na nem! Pattinsonnak tessék egyszer végre összekapni magát és meggyőzni Rachelt, hogy nekik együtt a legjobb! És egyébként is hogy gondolhatta, hogy Kellannal megcsalná?! Mintha Rob lenne várandós! Szeszélyes, bizonytalan...

Vyvy írta...

Hello!
Ne már! Annyira rossz, mikor vitatkoznak! :S
JÓ lenne, ha Rob végre meggyőzné Rachelt,hogy nincs vele semmi baj! És tényleg kell, neki, stb...
Nem akarom, hogy vita legyen :/
Gyorsan egy békülős fejit! :D
Millió puszi :P

Benedicta írta...

Megint egy Kesha féle szenvedve szeretős fejezet:)
Rob egy kicsit idióta, hogy hihette, hogy megcsalja és pont Kellan-nal. De Rach is picit hisztis, igaz mentségére legyen mondva terhes. De remélem sőt bízom benne, hogy majd alakul a dolog,kibékülnek, és minden happy lesz.
Dicta

Névtelen írta...

Szija!
Nagyon jó rész lett bár kicsitsajnálom rachelt de tom h a vége úúgyis happy end lesz:DDD

Rose írta...

Hello! Nagyon jó lett a fejezet! Durva volt...Rob, h gondolhatta, h törtét bármi is???Nagyon remélem, csinál vmit,h helyrehozza! Nagyon várom a folytatást puszi Rose

Niki írta...

Hali!

Basszus, h tudtál ilyen részt irni?!
Persze nagyon jó nem arról van szó, de nem akarom,h szakitsanak.
Minek kellett Kellan-nek és Robnak összeverekednie megbeszélni csak úgy nem lehet, bár pasik.
Rachel meg ne hagyja ott hiszen ott a baba és a szerelem is.

Pet írta...

Halihó! Hihetetlenek ezek ketten. Mièrt kell egyből arra gondolni hogy fèlre lèp a másik... Hülye majmok:)
Kellan èdes volt ahogy vigasztalta. Meg reggel is. Ezt a,Greg fickòt viszont nem bìrom. Tartok tőle bekavar meg párszor... Egyèbkènt imádtam! Ès várom a kövit!
Pusssz

csibimoon írta...

Szia!

Ohh, ne...
Nagyon remélem összekapja magát Mr. Pattinson, mert ha nem, és hagyja elmenni Rachelt, én nem is tudom mit teszek...de valami nagyon radikálisat...
Oké, értem én a lányt is, de tudja mennyire szélsőségesen reagál dolgokra Rob, ahogyan ő maga is...
Talán normális, felnőtt ember módjára le kéne ülniük, és megbeszélni...Remélem így tesztek, ill.Amy majd így tesz...Bár őt ismerve, ennek igen kicsi az esélye:D

Minden dráma ellenére, imádtam.

pusz: csibimoon

Henrieme írta...

Helló!

Ezek nem bírnak meglenni vita nélkül!
Agyasok!
Az egyik féltékenykedik állandóan, a másik meg bizonytalankodik, és állandóan menekül?
Édeseim, mi lenne, ha végre leülnétek a feneketekre és beszélnétek, de úgy, hogy meg is értitek végre egymást?
Na, remélem megértették!
Mindenesetre várom a folytatást!

Heni

And írta...

Hello.

Remélem Rach nem hagyja el tényleg Robot. Nagyon nem kéne. És Rob tehetne most valami nagyon jó dolgot. =/
Remélem minden rendben lesz közöttük.

Puszi: And

Krissy írta...

Sziasztok,

tudom nem voltam szorgalmas eddig ezen a blogon, de most megteszem...komizok.
szóval nagyon tetszenek a karakterek, bár bevallom az elején Rachel nem volt a legszimpatikusabb, de megszerettem.
Nagyon szenvedélyesek, csak úgy repkednek a fecnik körölöttük. Kíváncsi vagyok, hogy melyik irányba viszitek a sztorit, Greggel lesz valami bonyodalom, vagy apucival...?
Azt hiszem ez a pont, ahol egy kicsit tovább kellene pörgetni a törit, hogy ezen a veszekedünk-kibékülünk szitun túllépjenek.
Miután személy szerint nem kívánom, hogy Rachel Greggel keverjen, ezért inkább azt kívánnám a töri fejlödése miatt, hogy apuci keverjen be egy kicsit. (De csak kicsit!)

pusszanat Krissy

Krissy írta...

Szia Kesha,

ez egy személyre szóló üzenet neked, remélem nem utálsz meg érte... de nem bírtam ki. Bocsi!
Mi a fészkes szent sz.. van a "Bolondok hajója" blogodon? Bocsi lemaradtam egy kicsit a történetben,ma készültem oda is komizni és mit látok...? Kitört a palotaforradalom.
De elöször vissza a töridhez.
Imádom, ahogy megváltoztattad Rob karakterét, bár aggódom, nehogy újra gyenge, visszaesö legyen. Azt mondják, hogy az alkoholista soha nem gyógyul meg, ezért sem szabad nekik inni még egy pohárkával sem. Nagyon bírom, ahogy leírod a belsö monológjait, hogy nagyon szeretne megváltozni,de tudja, hogy még hosszú út áll elötte. De legjobban az tetszik, hogy kimondja az érzéseit,gondolatait, sokkal nyiltabb lett.Egyenlöre fogalmam sincs, hogy milyen véget szánsz nekik - mert azt azért nem nagyon tudom elképzelni, hogy Sol nagyszülei, hagyják,hogy vérszerinti unokájuk lemondjon a vagyonról - de biztos vagyok benne,hogy egy igazi Kesha-s megoldást fogunk kapni.
Egyébként nekem nagyon tetszett Claire bekavarása is, teljesen meg tudtam érteni az indokait.
Mindenesetre elszomorít, hogy kénytelen voltál a kommunikációt megszakítani velünk, bár az okot sajnos sejtem, ha erre a lépésre szántad el magad. A blogok olvasása során én is többször tapasztalom, hogy vannak sajnos nagyon bunkó megnyilvánulások, ahol minden tiszteletet mellöznek és a frisst követelik, mintha az alanyi jogon járna.
Mégis hiszem -optimista vagyok -, hogy az olvasók többsége igenis tiszteli és szereti a munkátokat és igényük is van visszajelzést küldeni felétek. Pontosan ezek az olvasók miatt kérlek, hogy gondold át mégegyszer ezt a kommunikációbeszüntetést.
Én mindenesetre köszöm a történeteket, mert számomra egy érdekes kikapcsolódást jelent.

puszi

Krissy

Sz. Eszter írta...

Szia!
Nem gondoltam meg magam sajnos:)Nekem egy kicsit sok volt ez a dolog, márpedig egy blog miatt nem leszek láncdohányos, idegroncs. Nekem ehhez sajnos, nem sajnos, nincs idegrendszerem. Tényleg belefáradtam a kis csatákba amit pár emberrel folyamatosan vívnom kellett, mert nem értették meg a lényeget és érdekes módon mindig én voltam a csúnya gonosz hisztis boszi. Alapjáraton nem iylen ember vagyok. Amy a tanúja aki beszél velem szinte minden nap msn-en. Meg lehet tőle kérdezni. Lehet kitalálok valami alternatív megoldást facebookos oldal mit tudom én de komik az oldalamra többet ne jöjjenek. Elfáradtam ez a baj. Lassan egy éve csinálom és időről időre meg kell vívni a kis csatákat. Nem a kritikával van bajom addíg míg az a történetemet érinti és nem engem. Főleg, hogy olyan emberektől kapom az osztást akik egy betűt nem beszéltek velem soha az életükben. Ha ismernének lehet elgondolkodom a dolgon. Ha Amy mondaná, Zs., Vyvy, Mimi, Pixie stb. akik méltattak arra legalább egyszer kétszer eddig a "pályafutásom" során, hogy beszélgessenek velem komolyan mondom elgondolkodok a dolgon. Így viszont nem. A történetem lehet kritizálni, engem nem. Főleg nem ilyen alpári ostoba stílusban amit egy-két ember megengedett magának. Intelligens embernek tartom magam nem fogok többet hülye vulgáris emberekkel vitatkozni. Van pár ember aki érdekes módon normálisan tudott véleményt nyílvánítani és nem is lett belőle semmi probléma. Hát ennyi. Ha nagyon rádjön az írhatnék e-mailben megetheted (kesha420@gmail.com). De nem kötelező. Rajtad múlik. Remélem megérted mit miért tettem. Nem fogom visszavonni a dolgokat.
Puszi:
Kesha

Breeco írta...

Sziasztok!
Kezdjük ott, hogy Rob egy idióta. Én megértem, hogy ki volt akadva, én is felhúztam magam az egész estén. De hogy Kellan egyből lecsapjon a csajára, mikor egy kis gond van kettejük között… Aljas rágalom. :D De most komolyan? Miért gondol a barátjáról ilyent? És mi a jó fenének verekedtek össze. Elméletileg felnőtt férfiak.
És akkor Rach szakít Robbal?? Most komolyan… Meg akarta kérni a kezét! Remélem Rob összekapja magát és nem hagyja így és most elmenni. Mert megkeresem és nem állok jót magamért… :D
Várom már a következőt!!
Pusz: Breeco

Ivcsi írta...

Kedves Kesha!

Biztos voltam benne, hogy itt még megtalállak és nem törölted mindenhonnan az elérhetőségeidet... ;)
Én nem olvasom ezt a sztorit, és igazából nem is ez miatt írok. (Ennek ellenére remélem tovább fogod olvasni a komit.)

A "tegnapi balhéról" lene szó - ahogy Te nevezted, a Bolondok hajója történetednél.
Nem érzem jogosnak, azt amit csináltál. Talán egy csöpp lelkiismeret fordalásom is van, hiszen végülis én javasoltam, hogy vedd le a pipákat. De a chatre és a komikra nem gondoltam. Úgy tűnik nekem, mintha egy kicsit megfutamodtál volna a kritikák elől.
Pontosan Te írtad, hogy nem baj, ha negatív, nem baj, ha pozitív, csak írjunk véleményt. Hát szerintem tegnap pont ezt tettük, Te meg ahelyett, hogy védted volna magad - mert szerintem pontosan tudtad, hogy azzal amit "...2" címen, blogbejegyzésként felraktál az oldalra, azt nemigen fogják szó nélkül hagyni. És gondolom számítottál rá, hogy nem csak dicséretet fogsz kapni, hanem egészen erős kritikákat is.

Bár most már mindegy, de mivel kommenteket akartál, és azt tegnap meg is kaptad, ez szerintem egy megfutamodás.
Utólag is bocsánat, ha megbántottala, nem állt szándékomban, de egy csöppet, vagy inkább nagyon felhúztam maga azon, amiket írtál.

Remélem meggondolod magad, mert így, hogy nem kommunikálsz az olvasóiddal, olyan halottá teszi a blogot... :(
Én továbbra is olvasni foglak, de olykor-olykor, főleg ha időm engedi szeretném megosztani veled a véleményem is!
Gondolom tegnap óta, főként azok, akikkel a blogon túl is szorosabb kapcsolatot ápolsz megkerestek ugyanezzel, vagy valami nagyon hasonlóval, így valószínűleg ugyanazt fogom szajkózni, mint ők: gyere vissza, mi várunk rád! :)

Fanni írta...

Sziasztok!

Sajnos csak most bírtam elolvasni a fejezetet, de még a vártnál is jobban sikerült! :D
Folyton megleptek és ezt nagyon szeretem.
Rob most tényleg elcseszte, de Rach sem egy szent fazék és ebben az egészben, jóó nagy szerepe van neki is... :/
Puszi nektek, és így tovább :)

Megjegyzés küldése